Magyarországon a 650 lóerős legújabb Hyundai
Az 585 lovas Kia EV6 GT-nél 3,5 millió forinttal olcsóbb Ioniq 5 N nem kér elnézést, 3,4 másodperc alatt katapultál 0-ról 100-ra.
Az 585 lovas Kia EV6 GT-nél 3,5 millió forinttal olcsóbb Ioniq 5 N nem kér elnézést, 3,4 másodperc alatt katapultál 0-ról 100-ra.
A hatalmas teljesítmény mellé bőven 1000 Nm feletti csúcsnyomaték társul.
A megfelelő pénzmennyiség birtokában most bárki lecsaphat egy eredeti gyári Citroën ZX Rallye-Raid Evo 2-re.
A japánok bőven több mint 300 lóerős hot hatch modelljét a Mugen vette kezelésbe.
Hosszú évek teltek el a gyártás leállítása óta, ennek ellenére feltűnt a színen két vadonatúj gyári Dodge Viper.
Itt a megoldás arra az esetre, ha az Urust esetleg még a legerősebb gyári formájában is picit unalmasnak találjuk.
Az Audi elektromos SUV-jának limitált új kiadása igen komoly terepjáró képességekkel rendelkezik.
Ez a különleges G-Klasse nyitható tetővel kombinálja az AMG-féle közel 600 lóerős teljesítményt.
Itt a megoldás azok számára, akik esetleg túl visszafogottnak találják a BMW XM Label Redet.
Felfelé nyíló ajtók, bukólámpák, középmotor, kéziváltó, hátsókerék-hajtás, 11 ezerig kalibrált fordulatszámmérő. Testközelből ismerkedtünk meg egy szupersportos apró Mazda AZ-1-gyel.
A DTM emlékeket felidéző sportszedán 21. századi változata szupermodern technikát vonultat fel a retró hangulatú lemezek alatt.
A kompresszoros V8-as erőforrás nem szenved erőhiányban, akár harmadik fokozatban is simán túlpörgeti a kerekeket.
Kevesen emlékeznek arra, hogy a Mazda kisautójából a 90-es évek elején létezett egy különleges Haribo limitált széria – mutatjuk a 121 Goldy-t.
Megannyi késést követően hamarosan végre megkezdődik az Aston Martin hibrid újdonságának sorozatgyártása.
Retró designnal és akár 1000 lóerős teljesítménnyel hódít a legfrissebb GT-R.
A Ford minden korábbinál erősebb pickupja immár a nagy rivális RAM TRX-et is maga mögé utasítja.
A 2,5 tonnás monstrumok világában már-már hihetetlen, hogy ez a kis sportautó kevesebb, mint 700 kilogrammot nyom a mérlegen.
A bejáratósan új, szalonállapotú ős M3-asért átszámítva több mint 90 millió forintot kérnek Ausztriában.
Az ABT XGT a Lausitzringen a Ferrari 296 GTB-t és a Porsche 911 GT2 RS-t is maga mögé utasította.
A biturbó V8-as motorral szerelt luxusszedánnak kevés igazi ellenfele akad az Autobahnon.